Gromiec, ul. Traugutta, 32-590 Libiąż

obraz-matka-boska-rozancowa-gromiec

Potrójna radość na szczycie Potrójnej

Wakacje dobiegły końca. Pięknym zwieńczeniem tego radosnego czasu była wycieczka, którą ksiądz proboszcz zorganizował dla młodzieży z grup parafialnych z Gromca.

Celem eskapady był szczyt Potrójna w Beskidzie Małym (883m n.p.m.).

Wędrówkę rozpoczęliśmy na Przełęczy Kocierz i to była nasza pierwsza radość, bo mogliśmy podziwiać piękno górskiej przyrody. Zdobywszy szczyt odpoczywaliśmy w klimatycznym schronisku „U Rafała”, gdzie mieliśmy okazję pośpiewać z towarzyszeniem gitary Pana Grzegorza – animatora grupy modlitewnej z Warszawy. I to była nasza druga radość, że mogliśmy być razem i cieszyć się wspólnie spędzonym czasem. Gdy schodziliśmy z gór odwiedziliśmy Pustelnię ks. Andrzeja, gdzie mogliśmy w ciszy podziękować Panu Bogu za piękną wycieczkę i dobrze przeżyte wakacje. I to była nasza trzecia radość tego dnia. Ksiądz proboszcz zaprosił nas także na pyszną lemoniadę kocierską i regionalne przysmaki. Napełnieni pozytywną energią, pełni wrażeń, zmęczenia, ale szczęśliwi wróciliśmy do Gromca. Wycieczka była wspaniała. Dzięki niej mogliśmy się zintegrować, wspólnie przeżyć trud i radość wędrowania. Wszystkie piękne miejsca i chwile zostaną z nami na długo.

Serdeczne Bóg zapłać Księdzu Proboszczowi, który zorganizował nam takie piękne zakończenie wakacji.